četrtek, november 10, 2011

25.9.2011 Bosonogi Tek do Jamnikov

Ja, takole nekako gre tale štorija okol Jamnikov. Zgodaj spomladi sem si zaželel da prelaufam iz Sevške doline (cesta Dolenja vas – Železniki) do cerkvice Jamniki. Za zaključek sezone bosega teka, sem se tudi spravil na ta podvig. Pa da nebo tako enostavno, sem kmalu za naselkom Kališče zgrešil in laufal na vrh Kališča in ko sem videl, da sm ga polomu, sm šibal nahitr dol do ceste in naprej proti Jamnikom. Kukr sm tole na uč zračunal je šlo približno takole.

Glavna cesta čez Sevško -Kališče-(Vrh-Križ)-Lajše-Jamnik cca 12km in cca 800 višincev.

Za ves ta matranje, sem porabil eno uro in dve minuti čez . Men je blo žal, da nism prej mal bolj pogledal zemljevida in ne bi zavil na Križ (nad vasico Kališče) ker sm po občutku full dobr laufal. Ah bo že!

Upam, da mi bo drugo leto uspel še kkšn tak podvig.Letos nism dosegel zastavljenih ciljev. Sm imel v planu pretečt Blejsko desetko izpod 40minut, ni mi ratal. Tako, da tud bos nism laufal, kot sm si zastavil cilj prejšne leto. Tudi Šenčursko desetkto nism zmogu pod 40min. Skratka nič kej prov nism zagrabil to leto. Sem pa veliko bos prelaufal, da sem imel podplate kot pračlovek ( spodaj slika ).


Upam, da bo drugo leto, kaj bolj uspešno glede dosežkov. Želim pa si, da bi še naprej tekal bosih nog naokrog. Za mimoidoče čudak, zamišljen, z svojimi bitkami v glavi, pogled na drugo stran normalnega, sprejetega od družbe, ki ne dopušča drugačnosti.




Ni komentarjev: